Contact
0362 808 024 · office@katour.ro
Avion
Autocar
Individual
Circuit
Sejur
Va rugam sa selectati criteriile de cautare! Butonul "Cauta" va apare cand se poate face cautarea.
Home > Budapesta > Turism extern > Ungaria > Festival de primavara in Budapesta 29.03.2019 Inapoi

Festival de primavara in Budapesta 29.03.2019

confortconfortconfort
Plecare cu autocar din Baia Mare . SOLICITA OFERTA
Oferta Pret
Pret

          Ziua1.  29.03.2019. Cluj Napoca- Tokaj- Budapesta

          Plecare dimineata ora 5:00 din Clu Napoca ( supliment transfer) pe traseul Baia Mare- Satu Mare spre regiunea Tokaj Ungaria  In jurul orei 11:00 ajungem in Tokaj- cea mai importanta regiune viticola a Ungariei. Participare la degustare de vin si mancare traditionala insotite de multa voie  buna intr-o crama specifica regiunii. Dupa masa, plecam spre Budapesta – tur panoramic ghidat  la cele mai importanet obiective turistice, cazare  hotel 4*. In Budapesta. In acesta perioada are loc cel mai prestigios eveniment cultural,spectacole demuzica clasica, concerte, spectacole de opera , de balet sau teatru. Doritorii pot sa participle aleaga din multitudinea de evenimente culturale Noi am ales pentru dumneavoastra concertul de la sala Academiei de muzica – Nemzeti Filarmonia care va avea loc la ora 19:30. Din program opera de Mozart si Ceaikovski.

           Ziua 2.  30.03.2019- Budapesta

Mic dejun. Vizita la Vigado Pesta- exploram frumoasele interioare, istoria  cladirii de concerte si observam panorama extraordinara ce se deschide  de pe terasa cladirii. Aflati povesti interesante legate de aceasta cladire monument. Optional vizita interioara la Parlamentul din Budapesta. Dupa masa urcam la complexul regal, vizitam  complexul regal si muzeul de istorie a  muzicii. La ora 18:00 optional croaziera pe Dunare cu cina inclusa. Cazare hotel 4*.

          Ziua 3.  31.03.2019 Budapesta - Baia Mare

 Mic dejun. La ora 09:00 se elibereaza camerele si ne imbarcam pentru intoarcerea in tara. La Godolo vizitam resedinta de vara a printesei Sisi.  Pauza de cumparaturi pe traseu zona Matesalka. Se ajunge in Baia Mare in jurul orei 20:00, Cluj Napoca 23:30.

Data de plecare

Tarif standard

in camera dubla (avans 30%)

29.03.2019

 

140 euro

 

 

Reducere copil <12 ani cazat in camera cu 2 adulti: 40 euro

Supliment camera single: 50 euro

Notă:

La înscriere se achită un avans de minim   30%  , diferența cu minim 21 de zile înainte de plecare.

Ordinea ocupării locurilor în autocar este ordinea achitării avansului.

PRETUL INCLUDE:

  • transport autocar autocar clasificat conform normelor internationale;
  • insotitor grup, vizite ghidate;
  • ghid local
  • 2 nopti cazare cu mic dejun la hotel 4*

PRETUL NU INCLUDE:

  • biletele de intrare la obiectivele turistice;
  • croaziera pe Dunare cu cina inclusa- 25 euro/ persoana
  • intrare la Parlament- 11 euro/ persoana.
  • degustarea de vin cca. 1000 huf/pers. sau impreuna cu degustarea de mancare traditionala 2000 huf
  • biletul la concert  4500 HUF

Tarife de transfer:

Oras imbarcare

Ora imbarcarii

Locul imbarcarii

Supliment transport

Baia Mare

04:00

Parcare OJT

0 euro

Satu Mare

05:00

Catedrala – centru

0 euro

Tg Mures

00.30

Parcare Poli 2

20 euro

Ludus

01:00

Centru

20 euro

Turda

01:00

Sens Vest

20 euro

Cluj Napoca

01:30

Parcare Piata Unirii

20 euro

ACTE NECESARE:

  • pasaport sau C.I. -valabil 6 luni de la data plecarii sau carte de identitate valabila;
  • copiii sub 18 ani care calatoresc singuri sau doar cu unul dintre parinti vor trebui sa prezinte la vama acordul parental al ambilor parinti sau al celui care nu insoteste minorul (dupa caz), obtinut la notariat.

CONDITII DE RETRAGERE:

  • 20% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face in intervalul  de 29-20 zile calendaristice înainte de data plecării;
  • 50% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face in intervalul  de 19-10 zile calendaristice înainte de data plecării;
  • 80% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face în intervalul 9-4 zile înainte de data plecării;
  • 100% din preţul pachetului, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal cu 3 zile înaintea plecarii.

OBSERVATII:

  • Daca hotelul este schimbat din motive care nu tin de agentie, va fi inlocuit cu un altul de aceeasi categorie.
  • Asezarea in autocar se face in ordinea inscrierilor.
  • Agentia nu se obliga sa gaseasca partaj persoanelor care calatoresc singure, dar fac eforturi in acest sens: se anunta partajul la agentiile revanzatoare si la baza de date- clienti.
  • Tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi implinit varsta de 12 ani.
  • Programul poate fi modificat de conducatorul de grup in functie de anumite situatii speciale.
  • Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
  • Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita de oficialitatile locale. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.
  • Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup.
  • Turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu consume alimente in camera, sa nu distruga/deterioreze/pateze obiecte din camere, etc). Necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere.
  • Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere sau a autocarului/mijlocului de transport, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv, care va urma sa despagubeasca institutia respectiva pentru daunele cauzate.
  • Turistul are obligatia de a respecta legile tarilor tranzitate/vizitate, indiferent daca acestea difera fata de legile din Romania. Nerespectarea acestora atrage dupa sine, raspunderea turistului respectiv in fata autoritatilor locale, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv (nu se ramburseaza sume aferente serviciilor neprestate din acest motiv).
  • Turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid turismdin partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesara in functie de tarile vizitate.